niedziela, 6 kwietnia 2014

Małe info!

Bardzo was przepraszam, ale rozdział się dziś nie pojawi. Wiem, że rozdziały miały się pojawiać co weekend, ale nie mam teraz czasu ani chęci na pisanie. Co prawda mam dużo pomysłów, ale to tylko pomysły a do ich realizacji daleka droga.
Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła.Teraz do egzaminu same sprawdziany i kartkówki i jeszcze przygotowanie do bierzmowania. Maskara! Poza tym mam swoje życie prywatne, któremu też chce poświęcić trochę czasu.

Rozdział 8 powinien się pojawić do piątku, ale nic nie obiecuję.

Mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :)

Buziaki:***

22 komentarze:

  1. Nie masz co przepraszać. Ja i inni (mam nadzieję) rozumiem. Też nie zawsze mam czas i chęć na pisanie, a to jest najważniejsze. Kocham Cię <3

    Buziaczki :********

    Kama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z koleżanką wyżej :)
      Myślę, że wszyscy rozsądni czytelnicy, powinni zrozumieć twoje postępowanie i postawić się na twoim miejscu.
      Pozdrawiam ;pp
      ~Nadi$ ♥

      Do co po niektórych...
      Jak rozdział się pojawi, to będzie.Niektórzy też chcą mieć życie prywatne, a nie tylko blog i blog.Ludzie, zrozumcie to wreszcie!!!

      Usuń
  2. Dlaczego?!
    Ja też mam dużo nauki i przygotowania do bierzmowania, a dodaje rozdziały na moim blogu!
    Jak obiecuję to to robię!
    Nie to co ty!
    Przepraszam, ale nie czytam już twojego bloga!
    W sumie nie, nie przepraszam bo nie mam za co!
    Życie prywatne?
    Ile ty masz lat?
    Błagam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tak się składa, że ja w przeciwieństwie do ciebie mam przyjaciół, znajomych i rodzinkę którą kocham i chce im poświęcić trochę czasu.
      I wiesz nie robisz mi wielkiej łaski, że nie będziesz czytać już mojego bloga.
      A teraz proszę cię skoro jesteś taka mądra to pokaż nam swojego bloga!


      Usuń
    2. Wiesz co anonimku ?!
      Żal mi cię !
      Jesteś ślepa i nic po za tym....
      Nie widzisz jakie cudo tworzy nam tu Kasia ?!
      Moja kochana Kasia ma prawo do życia prywatnego.... Nie ważne ile ma lat.....
      Jak ci się coś nie podoba to z laski swojej zachowaj do dla sb !
      Dziękuję za uwagę !

      Kasia :
      Wsadz se gdzieś ten komentarz ;D
      Buziaki

      Usuń
  3. Nie masz chęci na pisanie!
    Okej, ja nie mam chęci na czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu co za anonimy. Nie przejmuj się nimi. Oczywiście nie musisz dodawać regularnie rozdziałów. Rozumiem, też mam dużo nauki. Co do bierzmowania nie będę się wypowiadać, bo nie wiem jak to jest. Życzę ci, żeby wena ci dopisywała i, żebyś umiała napisać te rozdziały. Trzymaj się. Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem ze masz dużo nauki. Wiec czekam cierpliwie na ciąg dalszy mam nadzieje ze nie długo sie pojawi. :* mam nadzieje ze wena cię nie opuści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Cię w zupełności rozumiem :)
    Szkoła męczy, nawet bardzo.
    Co prawda, ja jest w szóstej klasie to może i nie wiem co mnie czeka, ale się domyślam...
    Możesz i nawet dodać za parę tygodni :) Mi to nie przeszkadza, i tak będę czytać :)
    Życzę Ci weny! xxx
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia nie przejmuj się tymi anonimami. Jak widać ten ktoś nie potrafi docenić twojej pracy i tego, że jeżeli on robi tak jak robi na swoim blogu to nie znaczy, że ty też musisz. Genialnie piszesz, a jeżeli tacy ludzie jak ten anonim przestają czytać bo nie dodałaś posta w terminie bo nie masz czasu ani chęci to znaczy, że nie potrafią docenić pracy. Wiem powtarzam się ale to prawda. Człowiek musi mieć chęci na pisanie bo potem wychodzi jakieś Bóg wie co.
    Teraz się zwracam do anonima. Człowieku ogarnij się! Dodajesz rozdziały na blogu w terminie ale skoro masz tyle czasu to znaczy, że tylko zajmujesz się tym swoim blogiem. Kiedyś Ci się to znudzi i będziesz miał takie posty, że pożal się Boże. Nie rozumiesz, że każdy ma życie prywatne! To, że ty go nie masz to nie znaczy, że inni nie mogą go mieć! Kasia ma bierzmowanie i szkołę i jeszcze masę zajęć więc chyba musi poświęcić czasem czas przyjaciołom i rodzinie. To, że ty tego nie robisz to nie znaczy, że ona jak automat ma tylko chodzić do szkoły, na przygotowania do bierzmowania i zajęcia dodatkowe, a potem od razu pisać posta! Pewnie twój blog jest beznadziejny! Rozdziały za dwadzieścia linijek lub ci=oś w tym stylu. Jeszcze raz mówię człowieku ogarnij się! Każdy ma swoje życie i doceń to!
    Kasiu naprawdę nie przejmuj się takimi idiotami. Kocham Cię i Ty dobrze o tym wiesz i mam nadzieję, że kolejna taka akcja z anonimami się nie powtórzy bo potem pojawią się tu gorsze słowa niż ,,idiota". Kocham Cię <3

    Buziaczki :********

    Kama

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem , też tak mam.Przeżyjemy :)
    Czekam na rozdział <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam was!
    Mam życie prywatne!
    Ale jak coś obiecam to tego dotrzymuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokaż bloga to Ci uwierzę, że fajnie piszesz! Jeżeli posądzasz Kasie o to, że przez jej znajomych i rodzinę nie może pisać postów to się mylisz! Ale nie samym blogiem żyje człowiek, więc sorry ale będę do końca po stronie Kasi! Jesteś debilką i nie wiadomo kim jeżeli sądzisz, że nie można się spotykać z przyjaciółmi! Albo robisz notatki albo te posty są kiczowate! Pokaż bloga to może zmienię zdanie do postów! Kasia jest sobą i może nie robi notatek! Mam nadzieję, że prawdziwi czytelnicy docenia to, że przeprasza a nie jak ty po prostu będą przestawać czytać.

      Usuń
    2. O matko przestańcie się kłócić!
      Kamilo Kaczmarek każdy ma prawo do wyrażania swojej opinii, a ty nie masz prawa nazywać go debilem, idiotą!
      Ty Anonimku nie będe wypowiadać się na twój temat!
      Miałam już doczynienia z takimi, ale nie należy od razu się tak wściekać!
      No ludzie ogarnijcie się trochę!
      Rozumiem, że Kamila broni Kasi, ale każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania.
      Kasia ma życie prywatne, a Anonimek uważa, że do życia prywatnego zalicza się też prowadzenie bloga rozumiem go!
      Ja też czytam bloga Kasi jest świetny! :D
      Rzeczywiście trochę się zawiodłam, że nie dodała nowego rozdziału, ale będę czekać!
      A to, że Anonimek tak napisał świadczy o tym, że tak naprawdę zagląda na twojego bloga co 5 minut i sprawdza czy nie dodałaś nowego rozdziału bo można powiedzieć, że uzależnił się od niego i chciał wiedzieć co będzie dalej! :D
      Nie musisz Kamilo od razu wyzwyać go od debili i idiotów!
      To tylko moje zdanie każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania!
      Proszę jeśli chcecie możecie mnie hejtować, ale ja naprawdę nic złego tu nie piszę! :D
      Jeżeli zgadzacie się ze mną bardzo się cieszę! :D

      Leonetta Forever <3

      Usuń
    3. Zgadzam się z Anonimkiem Leonetta Forever <3
      Każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania! :D

      Usuń
  10. Rozumiem cię . Też mam masę nauki, sprawdziany i kartkówka. Masakra !!
    Wszyscy na pewno wytrzymają ( wyłącznie ze mną).
    Czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana powiem krótko :
    Nic się nie stało , Kasieńko nic się nie stało.... Nic się się nie stało.... Kasieńko nic się nie stało :D..

    A teraz krótko do anonimów krytykujących twój bloog :
    Anonimy do domu , my nie powiemy nikomu ,
    Anonimy do domuu
    My nie powiemy nikomu :D

    Sorry :D
    Za dużo się na oglądałam meczów Lecha :P
    Buziaki :*
    Twoja siostrzyczka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Kasiu !
    Nie będę się tu rozpisywać więc tylko krótko się wypowiem ....
    Kocham Twojego bloga i całą historię i nieważne kiedy go dodasz , mi to obojętne ,mogę czekać i czekać bo Twój blog nigdy mi się nie znudzi :)
    Każdy ma swoje życie i rozumiem Twój brak czasu :P
    Masz swoje życie prywatne i każdy wierny czytelnik bloga powinien to zrozumieć :)
    VVera

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanie wybaczysz , że tak późno .
    Dla mnie jest nie ważne , kiedy dodasz ten rozdział . Najważniejsze , że jesteś . Nie przejmuj się głupimi anonimami . Bez nich świat był by nudny .

    Całuje :***

    E.V.P

    OdpowiedzUsuń
  14. Jasne, rozumiem kochana. Każdy ma swoje życie a czytelnicy myślą, że my- blogerzy tylko przeb monitorem siedzimy i stukamy w klawiaturke xD ale twój blog jest tak ŚWIETNY i ten i ten drugi ;) Jestem Twoją wielką fanką i na rozdział mogę czekać baaardzo długo (byle nie za długo xD) więc uporządkuj swoje sprawy i zabieraj sie za bloga ;3 sorki za anonima ale nie mam konta ;3 buziaczki c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Kasiu,
    Niedawno natrafiłam na twojego bloga. Czytałam już wiele innych historii,
    ale żadna nie była taka jak twoja. Piszesz wprost cudownie! Czekam na 8 rozdział i rozumiem cię.Masz teraz mnóstwo obowiązków i nie masz czasu na pisanie. Bardzo ucieszyła mnie informacja, że 8 r. pojawi się w weekend, ale nawet gdybyś nie zdążyła go napisać to nie martw się na pewno wszyscy zrozumieją. Wczoraj zaczęłam czytać 1 opowiadanie, jest super, jestem w 40 rozdziale.
    I nie przejmuj się anonimami, kochamy cię!

    Do anonimów:
    Nie będę was tutaj obrażać, ale chce wam coś uświadomić.
    Kasia pisze świetnie i zawsze wstawiała rozdziały na czas, raz nie miała czasu i powinniście to zrozumieć.
    Zanim wstawicie taki komentarz pomyślicie, że ktoś się naprawdę bardzo napracował, a wy takimi kilkoma słowami ranicie czyjeś uczucia.
    Więc zanim coś takiego zrobicie pomyślcie jakbyście się poczuli gdyby ktoś zrobił coś takiego wam.

    Przepraszam że to anonim, ale nie mam konta.
    Pozdrawiam,
    KM

    OdpowiedzUsuń
  16. Aha... Czyli rozdział napiszesz dopiero po egzaminach? To prawie miesiąc!!!
    Haha wspaniały ten rozdział był <3 LEÓN XD
    Ana

    OdpowiedzUsuń