wtorek, 20 maja 2014

Koniec?!

Myślałam, że mnie zrozumiecie, ale widzę, że niektórzy jednak nie!

Wiem, że rozdziału nie było już prawie miesiąc, ale niestety nie mam w ogóle weny na to całe opowiadanie.
Pojawiły się pewne komentarze od anonimków. Dobra rozumiem was, ale wy zrozumcie też mnie. Nie znacie mojego życia. A kto zna to wie przez co przechodziłam.
To są moje ostatnie miesiące w Polsce i chce je spędzić najlepiej jak potrafię, a nie przed komputerem. Oczywiście, że kocham tu pisać, ale są w życiu ważniejsze rzeczy niż blog!


 W każdym komentarzu było czepianie się nauki. I tego też nie wiecie, że chodzę do prywatnego gimnazjum w, którym poziom nauki jest masakryczny. I co z tego, że my z kończyliśmy materiał z 3 kl gimnazjum jak my bierzemy już wszystko z 1 kl liceum i tu nie luzu bo już prawie czerwiec!
 Ludzie nie każdy podchodzi do nauki na luzie. Ja chcę coś w życiu osiągnąć, a nie po technikum udać się po zasiłek do pośredniaka! Więc zrozumcie to, że mam inne ambicje niż pisanie!
A teraz na pewnie będzie myśl "Nic innego nie robi tylko się uczy!" I tu też o mnie nie wiecie nic, więc się na ten temat nie wypowiadajcie. A jak już kogoś tak bardzo interesuje moje życie prywatne to w zakładce jest podany mój kontakt. Śmiało piszcie!



Dlatego ogłaszam, że blog zostaje zawieszony na czas nieokreślony! Mogę tu wrócić za tydzień, miesiąc albo wcale!


Proszę hejtujcie, piszcie co chcecie wolna droga!

65 komentarzy:

  1. Kasiu , wiem o twojej sytuacji i cię rozumiem .
    Anonimki mają nie równo pod sufitem jeśli cię hejtują .
    Olej ich .
    Szkoda tracić czas na nich .
    Możesz na mnie liczyć , pamiętaj ♥
    Będę czekać ♥
    Powodzenia :)

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cie rozumiem :)
    Nie przejmuj się tymi anonimami. Oni nawet nie mają odwagi by się podpisać kim są.
    Czekam na twój powrót , kochana <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajny blog i miej gdzieś te całe anonimki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspóczuje ci. Nie znam twojej historii, ale z tego co mówisz musi być ona smutna. Anonimy po co się nimi przejmujesz. Jestem bardzo ciekawa co one zrobiłby na twoim miejscu. Mam nadzieje że wrócisz bo piszesz SUPER. Trzymaj się.
    Carmen <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumem Cię.Jednak te anonimki powinny uszanować twoje zdanie, ponieważ dotyczy twojego życia prywatnego.
    Kira

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal, tylko się uczy. Kujon. I co w tym takiego złego? Bo ja nie widzę nic. Powinnaś być dumna z tego, że się uczysz i w życiu do czegoś dojdziesz. Twój bloga jest wspaniały, idealny i itd., ale nie oszukujmy się - każdy z nas kiedyś odejdzie. I co wtedy? Wtedy zalowalabys, że najlepszy czas w swoim życiu poświęciłaś na cos, co minęło i raczej nie wróci. Owszem, spełniasz się w pasji, uciekasz od problemów, ale to tylko chwilowe ;)
    Ja Cię rozumiem ;) Moje gimnazjum nie jest prywatne, ale także jest tam podwyższony poziom i uczą nauczyciele z liceum. Rozumiem w pełni, że masz pełno zakuwania i to, że to czerwiec nic nie zmienia. Teraz tym bardziej nauki kest więcej, bo to ostatnia szansa żeby poprawić oceny :/
    Szkoda, że zawiesiłaś bloga, ale codziennie będę zaglądać i obserwować czy czasem nie wróciłaś ♥
    A te wszystkie anonimki, które uważają, że życie jest takie proste najwyraźniej chodzą do pierwszej klasy i największe problemy sprawiają im dwuznaki "dz" czy "cz". Po prostu ich olej ;) Naprawdę wyjdzie Ci to na dobre ;*

    Czekam na powrót i przepraszam za tą bezsensowna gadanine :/

    Nicol ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w klasie której trafiły się się nauczyciele którzy uczą tylko w gimnazjum.Wiem prz co przechodzisz.Czy odwieśisz bloga jutro czy za pięć lat i tak będe czytać.Nie przejmuj się ,piszesz świetni
    Kaja Verdas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwieśisz? świetni? Aha. I nie będę się podpisywała bo ja tylko o ortografię się czepiam ale to nie dlatego, że lubię być wredna tylko jak czytam z błędami to potem sama tak piszę a jak się podpisać? nie wiem xD nie mam blogera ani nic.

      Usuń
  8. Czemu wyjedzdzasz z polski

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty wiesz, że ja Cię kocham jak nikogo innego i Twoja decyzja nie zmieni moich uczuć. Bardzo mi przykro z powodów tych anonimów. Ja Ciebie rozumiem. Sama chciałabym osiągnąć co Ty. Też mam dwa blogi i już nie wyrabiam nie mam pomysłu i czasami chcę się poddać. Kasia tylko zawiesza bloga, gorzej by było jakby go usunęła. Każda Twoja decyzja jest dla mnie ważna i będę Cię wspierać do końca siostrzyczko.
    Kocham Cię <3333333
    Nie przejmuj się anonimami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę czekać aż wrócisz.
    Rozumiem cię i nie przejmuj się anonimami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu :*
    Rozumiem ciebie :)
    Znam twój powód.... I mam nadzieję że twój wjazd nie zmieni naszej więźni KMB. <3
    Witam w klubem :D
    Ja też zawiesiłam mój blog i jest mi z tym dobrze :)
    Kochana ....
    Kocham ciebie i Margaret :**
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem przez co przychodzisz kończę szkole podstawowa a juz miałam bardzo powarzne problemy zdrowotne i straciłam pare miesięcy nauki. Ale dzieki tej chorobie zrozumiałam jedno w życiu najważniejsze jest zdrowie i szczęście samej ciebie nie tam jakiś blog czy cos w podobie tylko sama ty. Twoje opowiadania sa po prostu genialne mam nadzieje ze kiedys jeszcze powrocisz do pisania :) zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń nawet tych najskrytszych

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu nie możesz nam tego zrobić! :C Tak ślicznie piszesz możesz wstawiać chociaż 1 rozdział na miesiąc! Nauka jest bardzo ważna, to prawda. Blog moze poczekac, ale nie opuszczaj nas!:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimy specjalnie nie udostępniają się bo nie chcą żeby potem któs ich hejtował na FB,YT,twitterze itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem anonim bo nie mam z jakiego konta napisać? :D
      Blog jest świetny i tęsknię za twoimi opowiadaniami ale cię rozumiem. Nie miałam takich problemów jak ty- NIGDY nie wyprowadzałam się, a jestem w klasie 6 więc nauka na razie nie sprawia mi nawet 5% problemów ale rozumiem to, że nie możesz cały czas siedzieć nad opowiadaniami...
      Ale blog cały czas jest, nie usunęłaś go i jeśli o nim nie zapomnisz że wogóle istnieje to mam szczerą nadzieję, że kiedyś coś chociaż jest lipiec... 4 miesiące :( ehh no nie ważne. I tak nikt tego nie przeczyta bo się rozpisałam chyba za bardzo ;P

      Sylwia (podam chociaż imię :))

      Usuń
  15. Rozumiem że masz dużo nauki.
    A kiedy wyjeżdżasz???
    Kiedy skończy się rok szkolny odwiesisz bloga???

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobrze cię rozumiem, też mi się nie za dobrze układa.
    Życzę ci szczęścia.
    I mam nadzieję że nie opuścisz bloga, masz talent do pisania :)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu nie przejmuj się tymi anonimami nie mają prawa pisać takich rzeczy skoro nie wiedzą w jakiej jesteś sytuacji. Ja też jej nie znam, ale jestem pewna że nie bez powodu nie piszesz teraz na blogu. I wcale mnie nie obchodzi kiedy dodasz rozdział czy za miesiąc czy za rok zawsze będę z tobą zawsze będę tu zaglądać bo kocham cię! uwielbiam! Jesteś genialna. A to że się uczysz i chcesz coś osiągnąć jest wspaniałe i powinnaś być z tego dumna. Ja też chcę coś osiągnąć i staram się dobrze uczyć. Nie wiem co się teraz dzieje w twoim życiu ale ZAWSZE ZAWSZE ZAWSZE będę z tobą.

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu doskonalę Cię rozumiem!
    Ja do ciebie nie mam o to pretensji, z resztą doskonale wiem co przeszłaś.
    Z resztą co będę więcej mówić, doskonale wiesz co ja o tym myślę.
    Będę czekać na twój powrót.
    Całuję i trzymaj się !

    Rose

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze przepraszam , że teraz dopiero daje koma :*
    Po drugie rozumiem cb . Ja chodzę do 5 kl. ( wiem jestem bardzoo młoda ) i mam już materiały do gimnazjum. Codziennie się uczę po kilka godzin. ( Nwm po co to piszę ?! )
    Co do anonimów olej ich. Mają nie równo pod sufitem. Piszą tak pewnie bo ci zazdroszczą talentu. Ciekawe jakby się czuli gdyby to ktoś inny coś do nich pisał podobnego.
    Czekam na twój powrót .
    D. STOESSEL

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem Cię Kasiu! Może nie tak dokładnie , bo ja dopiero jestem w 1 gimnazjum, ale wiem ( przynajmniej w jakimś stopniu ) jak się czujesz. Masa nauki , sprawdzianów , kartkówek i wiele innych. Cieszę się jednak , że jesteś ambitną osobą i dążysz do wyznaczonego celu. Mam tylko jedną prośbę - Nie Usuwaj Bloga.Możesz go zawiesić ale proszę nie usuwaj. Rozdziały możesz dodawać kiedy tylko chcesz. Piszesz świetnie.Jesteś wspaniałą autorką tego opowiadania i fajnie będzie wrócić i je sobie przypomnieć. To tyle ode mnie.Mam nadzieję , że będziesz dalej (może w nieokreślonej przyszłości ) kontynuować tego bloga.
    ~~Vera~~

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozumiem Cię i wiem jak boli wyjazd z Polski ;) Sama przez to przechodziłam i też próbowałam cieszyć się każdą chwilą w śród znajomych i rodziny. Nie znam twojej historii ale rozumiem twój wybór. Blog to ma być przyjemność i hobby nie obowiązek. Mimo ,że piszesz cudownie, świetnie, wspaniale piszesz nie będę Cię namawia do szybkiego powrotu bo zrobisz to kiedy uznasz za stosowne :D
    Życzę Ci wspaniałego czasu w Polsce :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Kasiu nie przejmuj się tymi anonimami jeśli ktoś pisze takie rzeczy to znaczy że ci po prostu zazdrości talentu. Dodawaj rozdziały nawet jeden na rok ja zawsze będę tobą jesteś genialna. i olej te anonimy jeśli ktoś traci na ich odejściu to oni a to co wypisują to głupoty. I masz wielu wiernych fanów za każdym razem kiedy pojawi się jakiś anonim wszyscy ,,bronią" cię. Bo wszyscy cię kochamy. Odniosłaś wielki sukces. I to był jest i zawsze będzie najlepszy blog jaki czytałam.

    Weronika ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Spk, nie bd tęsknić...

    OdpowiedzUsuń
  24. może ty nie ale wszyscy inni tak. Bo Kasia jest cudowna jak nie masz nic sensownego do napisania to lepiej nie pisz.

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 na 1000 osób nie tęskni bo zazdrości talentu. Na takie osoby nie warto zwracać uwagi.

      Sylwia

      Usuń
  25. Ale to, że piszemy negatywne opinie na temat tego bloga to nie jest nic złego. Po prostu wyrażamy swoje zdanie. Ci, którzy czytają tego bloga bardziej przejmują się hejtami niż Kasia. I dobrze, bo dziewczyna ma rozum. Życzę miłego pobytu w Polsce i nie namawiam do powrotu, zrobisz Kasiu co będziesz chciała.
    I do tych co tak "bronią" Kasi:
    Każdy bloger chce, żeby czytelnicy wyrażali swoje zdanie, żeby bloger wiedział, co robi źle a co dobrze.
    KONIEC, PISZCIE CO CHCECIE

    OdpowiedzUsuń
  26. A do anonimka podpisanego Weronika, a może dla tego anonima ten blog nie ma sensu albo się mu nie podoba? Niech pisze co chce, co ci do tego! Ja też mogę się podpisać jeśli chcecie, ale po co? Skąd macie wiedzieć, że mówię prawdę?!

    Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę mam na imię Weronika i podpisuję się tak pod każdym moim komentarzem, mam profil anonimowego ponieważ nie mam konta. Wiem, że to nie daje żadnej pewności czy nie hejtuje Kasi, ale nigdy w życiu bym tego nie zrobiła bo uwielbiam ją możesz pisać o mnie co chcesz mi zależy tylko na tym żebyście (anonimki, które źle piszą o Kasi) spróbowali ją zrozumieć sama nie wiem w jakiej jest sytuacji ale wy też nie wiecie więc powstrzymajcie się od takich komentarzy na jej temat, bo ranicie tym czyjeś uczucia. Proszę bardzo myślcie sobie co chcecie o mnie. Ale ja zawsze będę kochała ten blog.

      Weronika

      Usuń
    2. I jeszcze jedno co do ciebie anonimku napisałeś że już nie czytasz tego bloga pod OS a jakoś przeczytałeś ten nowy wpis czytasz komentarze i nadal piszesz komentarze jak dla mnie to ty wcale nie odeszłeś

      Weronika

      Usuń
    3. I tak właściwie to zastanów się zanim coś napiszesz. Bo napisałeś że to ja mogłam napisać któregoś z tych anonimów dlatego, że mam profil anonimowego, ale nie tylko ci którzy zawsze mają profil anonimowy mogą napisać takiego anonima ale też ci co zawsze mają normalny profil mogą wybrać też ten anonimowy i coś takiego napisać. (nie oskarżam tutaj kogoś oczywiście, tylko chodzi mi o to że profil anonimowy nie ma nic do tych anonimów. Niektóre osoby nie mają konta więc muszą wybrać taki profil.) Ja się podpisuję pod każdym moim komentarzem dlatego, że innego profilu niż anonimowy wybrać nie mogę, a nie chce być taka jakby anonimowa.

      Weronika

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą Weronika. A poza tym po co hejtować post w którym Kasia pisze, że zawiesza bloga? Ona przynajmniej napisała o tym a nie że nie pisze postów od 4 miesięcy i nie daje znaku życia bo znam takie blogi.

      Usuń
  27. Specjalnie patrzyłam na komentarze pod One Shot - em i naliczyłam tylko 3 komentarze obraźliwe. Musicie (mówię do czytelników, bo Kasia sobie z tym dobrze radzi) nauczyć się przyjmować krytykę skierowaną do innych.
    Pozdrawiam Kasiu
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana <33
    Niedawno zaczęłam czytać, ale piszesz cudownie <333
    Współczuje Ci z powodu problemów (z tego co zrozumiałam to miałaś/masz) :(
    Mam nadzieję, że odwiesisz :D
    Pamiętaj, że my zawsze będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. popieram maddy lodofriends zawsze z tobą odblokuj prosze wszyscy czekamy

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana jak ja cię rozumiem...
    Doslownie jak byś moje życie opisywała XD
    Nie przejmuj się jakimiś glupimi anonimami!
    Dzieci z podstwówki które myślą że 'wiedzą co to życie' -,-"
    Masz świętą racje! Blog to nie jest całe życie i teraz uwaga anonimy wytężcie swoje resztki mózgu i wczytajcie się dokładnie BLOG TO JEST HOBBY czyli coś co sprawia przyjemność, czyjaś pasja a nie katorżnicza praca aby podobało się jakimś dzieciom, które z anonima będą obrażać i zniechęcać tym samym tak utalentowane osoby jak Ty <3
    Jak dla mnie jesteś, byłaś i będziesz nr jeden wśród bloggerek <33
    Nie przejmuj się idiotami i miej na nich wyjebongo XD
    KC!
    Całuskii ;33
    ~Verii

    OdpowiedzUsuń
  31. Blog super, bardzo go lubię.
    A co do komentarza wyżej, "dzieci z podstawówki" też żyją, i to nie ich wina, że są od cb młodsi (piszę tu o Verii Blanco). Ja cb rozumiem Kasiu, no może trochę mniej bo jestem dopiero w 1 gimnazjum ale i tak wiem jak to jest...
    Chcę tylko przekazać, że młodsze osoby są często mądrzejsze i ogólnie lepsze niż niektóre staruchy z gimbazy. Verii Blanco - też kiedyś byłaś w podstawówce (albo nadal jesteś) i byłaś dokładnie taka sama. Nie czepiaj się młodszych, bo to ci nic nie da.
    Co do bloga, nie usuwaj do Kasiu. Mam nadzieję, że wrócisz
    Koniec, i powodzenia Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham, kocham, kocham tego bloga, ale mam dość obrażania anonimów. Chcecie? Podpiszę się.

    Olga - i tak, to moje prawdziwe imie

    OdpowiedzUsuń
  33. Droga Weroniko...
    Skąd możesz wiedzieć, że napisałam pod OS, że już nie czytam tego bloga? Może to nie ja napisałam... A może ja, a może nie ja...

    Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  34. Weroniko, sprawdziłam (bo już myślałam, że naprawdę napisałam tam kom.) ale nie. Nie napisałam pod OS żadnego kom.

    Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  35. nie mam ochoty się z tobą sprzeczać bo mam ciekawsze rzeczy do roboty.

    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  36. To tak jak ja. Pozdro

    Kunegunda

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże ale przezywacie :/ nwm jak kurde by ktoś umarł !!
    przecierz jest tysiące innych podobnych blogów wescie sie pogódzcie z tym!!
    Odeszła i co? ja tego tak nie przerzywam, owszem bardzo lubiłam tego bloga i myślałam ze to opowiadanie dotrwa do konca ale..... no........ ehhh
    Ja się tym tak nie przejmuje :)
    trzeba isć dalej (czy jakoś tak) :DDD
    Kasiu Verdas życzę ci weny mimo wszystko i zebyś założyła nowy blog albo powróciła do tego bo podobają mi się twoje opowiadania :)
    Pewnie już nie przeczytasz tego koma ale warto było stracić te 5 min :)
    Okej za dużo sie rozpisałam lece nbo bede ryczec :))))
    Papatki - pewnie mnie nie znasz :)
    Oliwia S.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam ttafiłam tu pierwszy raz ale uważam że nie powinnaś się przejmować Anonimowymi i przez nich nierezygnować z bloga bonto twoje hobby jeśli nie masz czasu pisać coś w jeden dzień to napiszesz w drugi jeśli innym podoba się twój blog to napewno zaczekają na nowe wpisy życze Ci miło spędzonych ostatnich chwil w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A czy kiedykolwiek dodasz 10 rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślałam że zakładając bloga liczysz dię z konsekfencjami... Głupio postąpiłam, bardzo głupio. Nie rób ludziom nadziei, zle sie to kończy. Beznadziejnie sie zachowujesz, serio, masakra

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak, batdzooooo dziwaczna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej. Posłuchajcie. Założyłam bloga. Jest to mój pierwszy. Mam nadzieję, że ktoś wpadnie. Jak na razie nie ma tam nic prócz powitania. A o to i link: http://leonetta-milosc-zawsze-zwyciezy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. To że ktoś chce się uczyć to nie znaczy że jest kujonem!
    Jeżeli wy olewacie naukę to wasza sprawa , ale ona tego nie chce więc zawiesiła bloga i dobrze zrobiła! Popieram ją w pełni!
    Bo w życiu nie jest najważniejsze pisanie bloga tylko nasze życie prywatne do którego nie macie wglądu więc się ogarnijcie anonimki, a jak jesteście takie odważnie to podawać imię i nazwisko!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mimo, iz dopiero noe dawno tu trafilam to blog mi sie bardzo podoba!!! I cie rozumiem!! Z tego co sie orientuje ze masz podobne zycie co do mojego tez nauka nie kest mi obojetna bo ta presja ze dostalam sie do jednej z najlepszych szkol i wogole
    Nie pisze bloga ale rozumoem ciebie i innych blogerow piszacych ze zawieszaja bloga bo nie daja na razie rady!!! A te wszystkie osoby ktore to hektuja to mysla ze ty nie masz nic innego do roboty tylko soedziec przed kompem i posac nowe opowiadania jak jakis robot!!!!! Dlatego jesli przeczytasz koj komentarz to prosze wez sobie to do serca: nie przejmuj sie osobami ktore cie hejtuja i je zignoruj, a jak to nie pomoze to tez zaczni je hejtowac!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja cie rozumiem wrocisz kiedy zechcesz ja poczekam

    OdpowiedzUsuń
  46. superrrrrrrrr <3 wpadniecie do mnie? <3 dopiero zaczynam <3 i zostawcie po sb ślad <3 http://leonettazawszeznami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. przykro mi fajne opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi przykro błagam cię wróć :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Kasia bardzo polubiłam twojego bloga jestem tu od nie dawna ale super blog a i jeszcze jedno nie przejmuj się tymi anonimkami bo one zamiast mózgu mają siano XD POZDRO ^_^

    OdpowiedzUsuń
  50. W dwa dni dzięki mojej bff przeczytałam tego bloga. Nie ważne jest to,kiedy wrócisz,ale mimo to że możliwość twojego powrócenia jest nikła,będę czekać na następny rozdział jak Hacziko na swojego pana ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. JA cię hejtować nie będę! Rozumiem cię kochana, żyj jak najlepiej poza Polską, czekam na twój powrót mała :) Pozdrawiam cię serdecznie i osiągnij coś wżyciu, mrau!<3

    OdpowiedzUsuń
  52. Będę czekać.
    Wróć do nas bo my jeszcze nie zapomnieliśmy o tobie, jesteśmy i zawsze będziemy. 💜

    OdpowiedzUsuń
  53. Kasiu, my cały czas czekamy ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń