wtorek, 5 listopada 2013

Rozdział 29

Dziś do Studio mieliśmy dopiero na 11 wiec się rozpakowaliśmy, nasz dom był piękny nie mogłam wyjść z podziwu, muszę się pochwalić dziewczyną. Kiedy tylko weszliśmy z Leonem do Studio podbiegła do nas Angie
-Gratuluję!-powiedziała i nas uściskała
-Anige z kąt wiesz?
-Jak to z kąt, wasz koncert był w telewizji
-Czyli tata już wie?
-Tak
-I jak to zniósł ?
-Jak tylko się dowiedział chciał wsiąść w pierwszy samolot do Las Vegas ale go powstrzymaliśmy , musisz z nim porozmawiać
-Angie nie mam zamiaru z nim rozmawiać, po tym co mi zrobił nie chcę go znać, przepraszam cie ale mamy lekcje-powiedziałam i pociągnęłam Leona za rękę
-Hej dziewczyny!
-Hej-odpowiedziały Fran, Cami, Lu i Nati
-To ja was dostawiam-powiedział Leon i poszedł do chłopaków
-Nie uwierzycie w to co wam powiem
-Dawaj-powiedział Fran
-Leon kupił nam dom w zasadzie palac
-Aaa też bym chciała mieć takiego narzeczonego-rozmarzyła się Cami
Naszą rozmowę przewał dzwonek na lekcję.


Wiem że krotki ale ale niem mam czasu, jutro pojawi się 2 cześć  a teraz mam do was pytanie bo już sama nie wiem. Viola ma być w ciąży czy nie? wasz decyzja:-)
Czekam na komy<3

8 komentarzy:

  1. Świetne <3 i tak Vilu ma byś w ciąży :D czekam do jutra :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudny <3 a co do ciąży to dla mnie obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co do ciąży to zależy czy masz jakiś pomysł na to i wgl... ale ja bym chciała ale nie wiem czy już teraz, chociaż wiesz co zmieniłam zdanie zrób ciążę :) ale i tak to od cb zależy :)
    Super rozdział nawet jeśli taki krótki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ,tylko szkoda , ze taki krótki , ale rozumiem brak czasu :)
    A co do ciąży mi to obojętne ::)
    Czekam na next !

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech będzie w ciąży! <3 Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Vilu ma być w ciąży przed ślubem :D <3

    OdpowiedzUsuń