poniedziałek, 10 lutego 2014

Epilog

„Pamiętacie, kiedy byliście małymi dziećmi i wierzyliście w bajki, marzyliście o tym, jakie będzie wasze życie? Biała sukienka, książę z bajki, który zaniesie was do zamku na wzgórzu. Leżeliście w nocy w łóżku, zamykaliście oczy i całkowicie, niezaprzeczalnie w to wierzyliście. Święty Mikołaj, Zębowa Wróżka, książę z bajki - byli na wyciągnięcie ręki. Ostatecznie dorastacie. Pewnego dnia otwieracie oczy, a bajki znikają. Większość ludzi zamienia je na rzeczy i ludzi, którym mogą ufać, ale rzecz w tym, że trudno całkowicie zrezygnować z bajek, bo prawie każdy nadal chowa w sobie iskierkę nadziei, że któregoś dnia otworzy oczy i to wszystko stanie się prawdą. Pod koniec dnia, wiara to zabawna rzecz. Pojawia się, kiedy tak naprawdę tego nie oczekujesz. To tak, jakbyś pewnego dnia odkrył, że baśń może się nieco różnić od twoich wyobrażeń. Zamek, cóż, może nie być zamkiem. I nie jest ważne długo i szczęśliwie, ale szczęśliwie teraz.”

Violetta, Leon i Aanabel żyją szczęśliwi we własnej bajce. Życie nauczyło ich, że nie ważne są pieniądze czy rywalizacja. Najważniejszą rzeczą jest miłość, która pokona wszystko i wszystkich. Ona jest naszym tlenem i tylko ona jest nam potrzebna do życia.

"Miłość cier­pli­wa jest, łas­ka­wa jest. Miłość nie zaz­drości, nie szu­ka pok­lasku, nie uno­si się pychą; nie jest bez­wstyd­na, nie szu­ka swe­go, nie uno­si się gniewem, nie pa­mięta złego; nie cie­szy się z nies­pra­wied­li­wości, lecz współwe­seli się z prawdą."



                                                   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



I oto mamy epilog!! Taki sobie nie wiedziałem co więcej napisać.
Moja pierwsze opowiadanie dobiegło końca. Chce wam wszystkim serdecznie podziękować. Za to, że mnie czytaliście i wspieraliście. Za 635 komentarzy, 43 obserwatorów. Mój blog czytają osoby w aż 10 krajach, to jest na prawdę coś.
To co tu pisałam przez te prawie 4 miesiące było było czymś wspaniałym. Poznałam wspaniałych ludzi. Dużo się nauczyłam, dowiedziałam. To jest przygoda, która kiedyś na pewno się z kończy, ale jeszcze nie teraz.....
W tym tygodniu powinien pojawić się jeszcze prolog nowego opowiadania. Mam nadzieje, że się wam spodoba.

Te amo<3






16 komentarzy:

  1. Boskie! <3 <3 <3 <3
    Przepiękny epilog!
    Jest mi strasznie szkoda, że to już koniec :( Smutam bardzo z tego powodu i mam nadzieje, że już za niedługo przeczytam prolog do kolejnego Twojego opowiadania! <3 <3 <3

    Kochana, piszesz GENIALNIE i co by tu dodać?
    Czekam z niecierpliwością na prolog <3 <3 <3

    Pamiętaj.. be happy! :D

    Te amo,
    xAdusiax :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny Epilog <3 <3 <3
    Mi też szkoda, że to już koniec :(
    Czekam na prolog :)
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  3. Super było to opowiadanie ! <3
    Czekam na kolejne z niecierpliwością , życzę dużo wenyy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski epilog !
    Ślicznie zakończyłaś tą historię :D
    Bardzo mi się podobało <3
    Szczególnie ten wstęp :D
    Pięknie Ci to wyszło ;)

    Czekam na prolog nowego (zapewne wspaniałego ) opowiadania
    Nowa historia , nowa Leonetta :P

    Pozdrawiam <3
    Dużo ,dużo weny i świetnych pomysłów na nową historię
    ~VVera ~

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zakończyłaś <33
    Życze weny na nowe opowiadanie <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakończenie.Czekam na prolog
    Kaja Verdas

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakończenie *.*
    Czekam na nową historię ^^
    Pozdrawiam, buziaki :**
    Madzia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Epilog!! :D
    Szkoda że koniec tej histori ale trzeba zacząć nową :P ktorą napewo też bd czytać :D
    Hymmm nie mogę doczekac się prologu :D <3 ^_^
    kocham i czekam czekam :D :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny epilog
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakończenie :) <3
    Czekam na twoje kolejne opowiadania :)
    Bo uwielbiam je czytać , masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny epilog!
    Szkoda, że to koniec tej historii, ale cóż.. Fajnie, że zaczynasz nowe opowiadanie!
    Będę czytała!
    Ally <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah aż łezka się w oku zakręcoła. Ślicznie skonczyłaś. Czekam na prolog i nowe opowiadanie które na pewno będzie świetne.
    pozdrawiam :-*
    Marti blanco

    OdpowiedzUsuń
  13. NATH CHCĘ ZAWIESIĆ BLOGI, POKAŻMY ŻE JĄ KOCHAMY PISZMY W KOMENTARZACH ABY NIE ODCHODZIŁA TE BLOGI TO:
    http://me-encanta-leonetta.blogspot.com/
    http://leonettax.blogspot.com/
    http://leonettaq.blogspot.com/


    PROSZE O POMOC


    NOTKE NA NAPISAŁA NA TYM BLOGU O ODEJŚCIU:
    http://leonettaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny *-*
    moja Leonetka i Anabel ;*
    Czekam na nowe opowiadanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobało twoje opowiadanie :)
    Czekam na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Popłakałam się !!!!!! Ze wzrusEnia kocham cie genialna jesteś szkoda że to koniec poZdrawiam kochana !

    OdpowiedzUsuń