środa, 26 lutego 2014

Wolne żarty!!

Dziś gdy weszłam na blog zobaczyłam komentarz od anonimka, że ktoś ma podobne opowiadanie do mojego. I gdy weszłam na bloga tej dziewczyny aż się zagotowałam. Wzięła cały mój pomysł. Pierwszy akapit prologu skopiowała, tak samo jak niektóre zdania z 1 rozdziału, a reszta jest praktycznie jak moja tylko ujęła to w inne słowa!!!
Dużo się napracowałam nad tym opowiadaniem, chciałam żeby było oryginalne, a ona sobie po prostu zerżnęła pomysł.
To jest link do jej bloga http://dorosla-leonettaq.blogspot.com/
Spamujcie!!!!!!
Nie pozwolę na to żeby ona miała pomysł podany na tacy i jest zadowolona. Trzeba być fair, a nie żerować na pomysłach i pracy innych!!!!


Dziękuje osobie która mnie o tym powiadomiła<3

5 komentarzy:

  1. Już, wejdź na mojego bloga i komentarze pod 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę już notkę z przprosinami napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia jestem z tb !
    Tak jej po spanuje że jej w pięty pójdzie !
    Pozdro i gdzie jest rozdział ?!
    Mowilas że dzisiaj będZie ?!
    Buziaki
    B.B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektórzy nie umieją uszanować czyjejś pracy :[
    pozdrowienia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś, ,,,

    OdpowiedzUsuń