poniedziałek, 9 grudnia 2013

Dziękuję

Hejka;-)
Na początku chcę wam podziękować za ponad 20 tyś wyświetleń i za komentarze, których ostatnio jest coraz więcej. Wasze opinie dają mi motywację do dalszego pisania. Czasami się dziwię, że ktoś w ogóle czyta moje wypociny.
Następny rozdział prawdopodobnie dopiero w piątek. Ostatnio mam masę nauki, i wszystko co napiszę jest beznadziejne, więc mam dla was małą propozycję na taki mały konkursik na rozdział. Zasady:
-Nie rozdzielamy Leonetty
-Mogą się pojawić inne pary
-Ma to być dzień/dwa z ich życia
Jak ktoś ma pomysł i ochotę coś napisać, czekam na pracę do czwartku 19 grudnia, do godziny 15:00
Przysyłać je możecie na kasiabranka98@gmail.com lub ebranka@wp.pl 
Najlepszy rozdział opublikuję i zrobię reklamę bloga tej osoby przez tydzień.
Jeszcze jedno postanowiłam, że zacznę dedykować rozdziały;-)
Na razie chyba tyle jak sobie coś jeszcze przypomnę to dopiszę
Buziaczki:*

3 komentarze: