czwartek, 19 grudnia 2013

Wyniki. Urodzinki Jorge

Konkurs na rozdział wygrał Leon Verdas z bloga http://violettapolskas.blogspot.com/
Gratuluję;-)
Rozdział opublikuje niebawem. Dostałam również One Shota od Natalii Gonisiewskiej. Spodobał mi się. Jak nie masz nic przeciwko to go opublikuje.
Kolaż dla Leona Verdas:




Kolaż dla Natalii Gonisiewskiej:

 
 Jak wiecie dziś urodziny obchodzi nasz kochany, słodki, uroczy, boski (długo by tu wymieniać) 
Jorge Blanco<333333

Te amo Jorge <3

A teraz kilka jego fotek

                                            To zdjęcie jest najlepsze<333






   

      A teraz mała wykreślanka z Jorge<3
      które ma odpaść pierwsze? Piszcie w komentarzach.


Buziaczki:*

4 komentarze:

  1. Wszystkie boskie <3
    Mój kochanyyy obchodzi dzisiaj urodzinki ♥ . Wszystkiego najj ! <3
    A jeśli chodzi o wykreślankę z Jorge to : 8 .
    Robię to z bólem serca, bo wszystkie są piękne <3 ♥
    ~Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Super z wykreślanki to chyba 4 :( ach no i dzięki za to, że wybrałaś mój rozdział. Na moim blogu trwa nabór zapraszam--------------->http://violettapolskas.blogspot.com/2013/12/nabor_19.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście , że nie mam nic przeciwko
    Dziękuje
    A co do wykreślanki hmm. może 8
    Ale wszystkie są piękne <3

    OdpowiedzUsuń