czwartek, 19 grudnia 2013

Rozdział 39

 Rozdział napisany przez Leona Verdas
Kiedy się obudziłam Leona koło mnie nie było. Domyśliłam się, że jest na dole i robi śniadanie. Ubrałam się, odświeżyłam, umalowałam itd. Kiedy zeszłam na dół zastałam Leona robiącego smakowite naleśniki z nutellą.
-Cześć kochanie!-powiedziałam radośnie.
-Hej-odpowiedział mój ukochany i dał mi buziaka w policzek.
Zasiedliśmy do stołu i zjedliśmy śniadanie.

*pół godziny później

Szliśmy właśnie do Studia, a sprawiało nam to wielką przyjemność gdyż był piękny i słoneczny dzień. Rozmawialiśmy o nas, o naszych początkach i o teraźniejszości.
Kiedy doszliśmy na miejsce Leon dał mi buziaka i poszedł do chłopaków. Natychmiast podbiegły do mnie dziewczyny i zaczęły wypytywać jak minęła noc.
-Cudownie jak zawsze-uśmiechnęłam się do nich.
-Oj, Violka może jakieś szczegóły-powiedziała Francesca.
W tym momencie podszedł do nas Pablo.
-Hej! Chodźcie już na salę, musimy wam z Antoniem coś ogłosić-powiedział zadowolony.
Poszłyśmy.

Pablo

-A więc dzieciaki! Jak wiecie nasza współpraca z Y-Mix się dobrze układa więc postanowiliśmy, że zorganizujemy koncert!
-Ale fajnie-krzyknęła Camila, zresztą reszta też
-W związku z tym musicie przypomnieć oraz przygotować piosenki. 
-Ustaliliśmy, że Brodway, Leon, Diego, Maxi i Andres zaśpiewają Salta, Violetta zaśpiewa Cómo Quierras, Ludmila Hoy Somos Mas, Federico i Natalia Tienes El Talento, Leon Entre Dos Mundos, Na koniec będzie piosenka On Beat w wykonaniu wszystkich.- Z radością w głosie powiedział Antonio.
-Radzę wam wziąść się do roboty już dziś bo występ za miesiąc a macie dość sporo do nauki-Powiedział Pablo
-I jeszcze układ choreograficzny-wtrąciła Jackie
-Tak racja Jackie

Leon

-Ja zostaję jeszczę na próbię z chłopakami, a ty?
-Ja już pójdę do domu-uśmiechnęła się
-Poczekaj to Cię odprowadzę-zaproponowałem
-Spokojnie dam sobie radę-powiedziała i złapała mnie za policzki

Violetta

Bardzo spodobał mi się pomysł Francesci o wyjeździe ale musiałybyśmy zapytać się jeszcze Pablo, bo musiałybyśmy ominąć zajęcia. Fran, Cami, Naty i Ludmi przyszły do mnie od razu po zajęciach.
-No i jak, która z was pękła i wszystko wygadała swojemu chłopakowi-z niepowstrzymanym śmiechem powiedziałam Ludmi
-Ja nie-rzekły chórem
-No dobra to ustalamy gdzie jedziemy
-Posłuchajcie przeglądałam ostatnio w internecie hotele i znalazłam 4 gwiazdkowy hotel-powiedziałam
-Pokarzesz?-zapytała Camila
-Ok

Po chwili

-Dobra ten jest dobry
-No to super teraz trzeba przekazać info naszym panom i poprosić Pablo o usprawiedliwienie nieobecności

Około godzinę później

-Leoś? Bo jest taka sprawa...
-Już się boję-powiedział 
-No bo od 3 dni z dziewczynami planujemy wyjazd
-Jak dla mnie to spoko ale jest jeszcze Studio
-Fran miała jeszcze dziś pogadać z Pablo
-Ok to kiedy wyjazd?
-Jak Pablo się zgodzi to jutro o 9
-Już jutro!?
-Tak...
-No to dzwoń do Fran i się pakujemy
-O ile się zgodził...
-Racja, ale dzwoń!-powiedział uradowany

Po rozmowie z Fran

-Leon... No, bo Pablo...On się...
Leonowi posmutniała mina.
-ZGODZIŁ!!!-krzyknęłam
On mnie mocno przytulił i ruszyliśmy się pakować.

Następnego dnia na miejscu
Nasz hotel z przodu wyglądał całkiem przyjemnie. Po chwili byliśmy już w recepcji. Zaprowadzono nas do pokoi. Kiedy weszliśmy do naszego pokoju zobaczyliśmy tam naszą sypialniętaraspokój dzienny z tv i łazienkę.
Było tam pięknie. Leon dał mi słodkiego buziaka. Potem zeszliśmy na śniadanie do jadalni
-Śniadanie jest pyyszne-powiedziałam z uśmiechem do innych.
-Racja-odezwali się chórem
-To może każy z nas(tu popatrzył się na chłopaków) pójdzie ze swoimi dziewczynami(a tu spojżał się słodko na Naty) na romantyczny spacer?-zaproponował Maxi
-To nawet dobry pomysł-powiedziałam

Wstaliśmy i ruszyliśmy Ludmi i Tomas, Naty i Maxi, Ja i Leon, Fran i Fede, Brodway i Camila.

Po jakiś 15 minuach spaceru Leon usiadł na ławce wziął gitarę i zaczął grać Podemos.

8 komentarzy:

  1. Świetny !!! nie mogę doczekać się następnego !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny <3 Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to napisałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Rozdział !!
    czekam na next!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo będzie i dalszy pobyt w hotelu postaram się napisać może i coś o wigili? No i zapraszam na mojego bloga http://violettapolskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja!!!!
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny<3 czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !!! czekam z nie cierpliwością na rozdział 40 !!!

    OdpowiedzUsuń