sobota, 12 października 2013

Rozdział 13

*Tydzień później*

Wczoraj wróciliśmy z pod namiotów. Było naprawdę super mam nadzieje że kiedyś to jeszcze powtórzymy. Fran i Fede są parą kto by pomyślał. Właśnie szłam do Studio rozpoczyna się program Śpiewaj i tańcz z Studio 21. Zobaczyłam Leon biegnącego w moim kierunku chwycił mnie w tai i zakręcił mną w powietrzu po czym dał mi buziaka w usta.
-Hej piękna
-Hej a co ty taki szczęśliwy
-Cieszę się bo cię widzę
-Na pewno jest jeszcze coś
-No dobrze więc moi rodzice dostali w prezencie wycieczkę na Hawaje ale nie mogą pojechać bo mają w tym czasie jakieś ważne sprawy biznesowe więc mama zaproponowała mi żebym poleciał tam z tobą
-Na Hawaje sami?
-Tak sami to co zgodzisz się?
-Pewnie że tak to będzie cudowny wyjazd o ile mój ojciec się zgodzi
-Spokojnie już moja w tym głowa żeby się zgodził
-A kiedy ten wyjazd za 2 tygodnie
-Leon Kocham cie!
-Ja ciebie też kocham-powiedział i znowu nasze usta się spotkały
-Yhm..strasznie was przepraszam ale zaraz się spóźnicie do Studio -powiedziała Fran
-Fran wiesz co musiałaś przerwać taką piękną chwilę
-O dajcie spokój jeszcze się sobą nacieszcie-powiedziała i ruszyliśmy w stronę Studio

*Lara*

Szłam sobie parkiem i zauważyła Leona i Violę z czego oni się tak cieszą nie wytrzymam jak ona może całować mojego Leona ale to niebawem się skończy i ja tego dopilnuje. Miałam plan i pomogą mi w tym nowo poznane koleżanki. Umówiłam się z nimi w kafejce niedaleko parku.
-Hej dziewczyny-powiedziałam do całej trójki
-Hej Lara co tam
-Mam do was straszna prośbę. Jak wiecie ja Leon mamy się ku sobie i ostatnio zaczęła się podwalać do niego taka dziewczyna-pokazałam im zdjęcie
-Ona chodzi do Studio
-Tak i ona się musi od niego odczepić więc kiedy spotkacie ją gdzieś podejdziecie i zaczniecie rozmowę na temat tego że Leon chodzi z całą waszą czwórką na raz i wy się o tym dowiedziałyście i chcecie jej pomóc żeby niebyła oszukiwana tak jak one. Pokażecie jej również te zdjęcia na których całujecie się z Leonem
-Ale to jest photoshop
-Wątpię żeby się skapnęła. Na pewno z nim zerwie i wtedy co Leona przyjdzie pocieszyć Lara
-Ok pomożemy ci
-Dzięki


Na dziś tyle nie mam weny. Jutro postaram się napisać coś więcej:-)

8 komentarzy:

  1. No fajnie , tylko ta Lara troche miesza , ale moze byc ciekawie :)
    Genialny Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny
    Ciesze się że Lara namiesza. Lubie takie zwroty akcji.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się boję tej Lary, oby tylko Viola pojechała z Leonem na Hawaje :D
    Czekam na next i życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech bedzie troche akcji ale niech pojadą na hawaje ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie! Piszesz naprawdę genialnie! Nie mogę się doczekać next'a!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj zaczęłam czytać twojego bloga ale już go uwielbiam =^.^=
    Czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNEEEEE jak zawsze, ale masz mi zrobić Leonettę! XD Zapraszam do mnie: violetta-and-other.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń