czwartek, 31 października 2013

Rozdział 27

Przetarłem oczy ze zdziwienia. Przede mną w seksowniej bieliźnie leżał Thomas
-Sary co ci się stało?!
-Mi, ty popatrz lepiej na siebie, masz różowe uszy królika a na brzuchu masz narysowanego słonia1
-Ale przynajmniej nie mam na sobie damskiej bielizny1
-Możecie się tak nie wydzierać1-odezwał się Maxi, który leżał na podłodze. Miał na sobie jakąś różową pelerynkę
-Chłopaki co myśmy w ogóle wczoraj robili?-spytał Fede
-Nie mam pojęcia i chyba nie chcę wiedzieć-powiedziałem
-A gdzie my w ogóle jesteśmy?-spytał Thomas
-U mnie w pokoju-odezwał się Brodway
-Jezus maria jest już 12, Viola mnie zabije-szybko wstałem z łózka i z kierowałem się do drzwi
-Masz zamiar gonić po hotelu w samych bokserkach z słoniem na brzuchu?-spytał Maxi
Szybko się ubrałem i poszedłem do pokoju. Violi nie było ale zostawiła mi karteczkę: Jak już dojdziesz do siebie to zejdź na dół, jesteśmy na basenie, buziaczki Viola. Natychmiast poszedłem pod prysznic. Ten słoń narysowany był jakimś markerem i w ogóle nie chciał z chodzić, po wielkich trudach w końcu byłem gotowy i zeszedłem na basen. Dziewczyny leżały na leżakach, wziąłem szklankę wody i podszedłem od tyłu wylewając ja na Violę
-Ty kretynie!-zaczęłam się wydzierać ale po chwili wybuchła śmiechem
-Z czego się śmiejesz?
-Z twoich słodkich różowych uszek
-Kurde, zapomniałem o nich!
-A jak wczorajsza impreza?
-Yyyy impreza jak impreza nic szczególnego się nie wydarzyło
-Czyżby?, bo ja myślę że połowę z  niej w ogóle nie pamiętasz  tak jak nie pamiętasz jak o 4 nad ranem obudziliście pół hotelu, wydzierając się i śpiewając głupie piosenki i wyglądaliście jakbyście uciekli z psychiatryka
-Nie wnikajmy już w to, dobrze
Zraz  doszła do nas reszta chłopaków. Thomas od razu wziął Lu na ręce i wskoczył z nią do basenu, ta zaczęła się na niego wydzierać a później śmiała się jak opętana. Reszta również wskoczyła do basenu. Resztę dnia  wszyscy spędziliśmy przy hotelowym basenie, bawiąc się i odpoczywając.

*Viola*

Wieczorem wróciliśmy do pokoju. Zaczęłam pokazywać co kupiłam wczoraj w galerii. Nie interesowało go to zbytnio ale jest jedna rzecz która może mu się spodobać
-Widzę że cię to nie interesuje ale kupiłam jeszcze coś co może ci się spodobać-powiedziałam i zaczęłam rozpinać swoją sukienkę na guziki z przodu. a pod nią miałam seksowną czarną bieliznę. Na twarzy Leona od razu pojawił się uśmiech, podszedł do mnie i objął w pasie
-Wiesz chyba  będziemy musieli się po śpieszyć bo zaraz zobaczy nas jeszcze moja narzeczona-powiedział i zaczął mnie namiętnie całować, z rzucił moją sukienkę na podłogę a ja wskoczyłam na niego i oplotłam nogi w jego pasie. Przenieśliśmy się na łóżko. Delikatnie mnie położył i zaczął całować moje ciało. W zmyślnym biustonoszu zapięcie było z przodu co ułatwiło mu sprawę i po chwili pieścił już moje piersi a ja pojękiwałam, schodził coraz niżej aż w końcu dotarł do swojego celu, po chwili zrobiliśmy to a po wszystkim usnęliśmy.

Ale was wrobiłam prawie wszyscy myśleli że Leon przespał się z jakąś dziwką a tu nic:-)
Czekam na opinie<3

17 komentarzy:

  1. Hah , no ja sie nabralam :) Super rozdzial!! Czekam na next!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ***** Jak ja się zaczęłąm śmiać jak się okazałoże zgadłąm że to thomas XD

      Usuń
  2. Uff ulga świetny rozdział...jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Prubuje wyobrazić sobie tomasa w damskiej , sexownej bieliznie :D. Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny <3 Świetnie piszesz, czekam na next!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo też sie tak jakby nabrałam, ale miałam nadzieję ze jednak nie :)
    Leon taki nie jest :D
    Super rozdział, czekam na wiecej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kochanie! To ja tak myslałam!
    Kocham .!
    Czekam...!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Kocham tego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam że nie skomętowałam popszedniego rozdziału.
    Ale boski xD
    Myślałam że leon się pieprzył z jakąś dziwką, a tu tomas .
    Kochana ale ty masz pomysły
    Loffciam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, choc trochę się pogubiłam ;b
    Nabrałam się.
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja , kocham tego bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahah nie wiem co gorsze xd prostytuka czy Tomas w damskiej bieliźnie >_< ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń
  12. nabrałam się ale nie wiem co by było gorsze to czy Tomas w damskiej bieliźnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pier*o*e ale to musiał być straszny widok (mowie o tomasie)A.M

    OdpowiedzUsuń
  14. wyobrtaziłam sobie Tomasa w damskiej seksownej bieliźnie
    przes tomasa musze iść do psychologa ba dostałam na głowa
    p.s żartowałam rożdział SUPER!!!!

    OdpowiedzUsuń