środa, 2 października 2013

Rozdział 4

*Dwa dni później*

Dziś impreza u Ludmiły muszę się przygotować. Ludmi zaprosiła również Leona, ponieważ przyjaźni się z jej chłopakiem Thomasem.
Byłam już gotowa czekała tylko na dziewczyny które miały po mnie przyjść. Po kilku minutach usłyszałam dzwonek do drzwi. Zeszłam da dół i pożegnała się z tatą.
Tylko nie szlej-powiedział, ale ja byłam już za drzwiami.

*Dom Ludmiły*

Byłyśmy w ogrodzie gdzie zaczęła się już impreza. Wszyscy świetnie się bawili. Urządzaliśmy różne konkursy i zabawy. Do czasu kiedy chłopcy wpadli na głupi pomysł wrzucenie którejś dziewczyny do basenu, a że ja byłam najbliżej..., podbiegł do mnie Leon i popchną z całej siły do basenu. Zaczęłam udawać że nie umie pływać. Leon natychmiast wskoczył mnie ratować, a ja postanowiłam się zemścić i podtopić Leona.
Tak ci na mnie zależy?-powiedziałam do niego i zaczęłam go chlapać wodą. Wszyscy mieli niezły ubaw i zwijali się ze śmiechu.Było mi zimno więc szybko podpłynęłam do drabinki i wyszłam z basenu a Leon zrobił to samo.
Chodźcie do środka dam wam suche ubrania-powiedziała Ludmi. Weszłam do łazienki i zaczęłam się przebierać. Nagle do drzwi zaczą walić Leon.
Viola szybciej bo mi zimno-mówił przez zęby.
Sam się tak urządziłeś to teraz cierp-odpowiedziałam mu
Ludmiła dała mi bardzo krótką i seksowną sukienkę. Nawet się ucieszyłam że pokażę  się w niej Leonowi.
Kiedy wyszłam z łazienki usłyszałam...
Wow!!! Viola wyglądasz bosko.
Dzięki-odpowiedziałam i chyba się zarumieniłam
Resztę wieczoru spędziliśmy przy ognisku opowiadają różne historię. Cami chyba się nudziło i wpadła na pomysł losowania pokoi kto z kim ma spać, oczywiście miała być para dziewczyna i chłopak. Wszyscy się zgodzili a ja modliłam się tylko żeby nie być z Leonem.
A więc losujemy-powiedziała Cami z chytrym uśmieszkiem na twarzy.
Nati i Maxi, Ludmiła i Thomas, Broduey i ja, Fran i Marko, Violetta i....
Dostało tylko dwóch chłopaków Diego i Leon. Błagam tylko nie Leon mówiłam w myślach.
Violetta i Leon- powiedziała bardzo entuzjastycznie Cami a ja nie wiedziałam czy się cieszyć  czy płakać.
Diego jesteś tym szczęśliwcem który ma cały pokój dla siebie-mówiła Cami.Więc wszyscy udali się do wyznaczonych pokoi.

*Naty i Maxi*

Jestem w pokoju z Nati bardzo się ucieszyłem w końcu spędzę z nią więcej czasu.
Jeżeli chcesz to mogę spać na podłodze-powiedziałem do Nati
Niema potrzeby zmieścimy się na tym łóżku we dwoje-zaśmiała się Nati i zaczęliśmy rozmawiać.

*Ludmiła i Thomas*

Razem z moim chłopakiem weszliśmy do pokoju. Bardzo się cieszyłam że go wylosowałam. Położyliśmy się na łóżku i rozmawialiśmy.
Wiesz wydaje mi się że Cami ustawiła to losowanie specjalnie tak żeby zbliżyć do siebie pewne osoby.
Mówisz o Nati i Maxi oraz Leonie i Violettcie?-spytał mnie Thomas
Tak, Nati już dawno czuje coś do Maxiego, tak jak on do niej, a Viola i Leon niby się nie lubią i ciągle kłócą a na kilometr widać że coś do siebie czują.
Masz racje, ach ta nasza sprytna Cami.

*Fran i Marko*

Dobrze że trafiłam na Marko lubiła m tego chłopaka, a on też pochodził z Włoch więc mamy wspólne tematy.
Fran jeżeli chcesz to mogę iść spać do Diego?-spytał się mnie Marko
Nie no co ty mi to nie przeszkadza-powiedziałam.
Co ty na to żeby uwiecznić ten wieczór i zaczęliśmy robić sobie zdjęcia. Świetnie się przy tym bawiąc. W końcu zasnęliśmy.

*Diego*

Mi to pasuje że jestem w pokoju sam, chociaż gdybym wylosował Violę nie obraziłbym się. Jest naprawdę fajna ale ona chyba czuje coś do Leona bo kiedy siedzieliśmy przy ognisku non stop się na niego patrzyła.
Chyba że im nie wyjdzie to wtedy wkroczę do akcji.

*Viola i Leon*

Po prostu super jestem w pokoju z Leonem ciekawe co tym razem wymyśli.
Ja śpię na podłodze-oznajmił Leon
Nie to ja śpię na podłodze nie musisz mi ustępować miejsca -powiedziałam
Viola przecież mnie nie lubisz wiec ułatwmy to sobie i ja śpię na podłodze.
Po namyśle powiedziałam-Leon niema potrzeby łóżko jest na tyle duże że wyśpimy się na nim oboje nie dotykając się i dla twojej informacji lubię cię ale jesteś strasznie wkurzający. Położyłam się na skraju łóżka. Leon uczynił to samo.

*Rano*

-Pokój Leona i Violi-
Chyba nigdy tak dobrze nie spałam-pomyślałam. Byłam wtulona w gołą klatę Leona, czułam się tak nieziemsko. Zdawało mi się że Leon wczoraj miał na sobie podkoszulkę ale to nieważne.... chwila CO!!! jestem wtulona w gołą klatę Leona i natychmiast od niego odskoczyłam
Ooo.. widzę że śpiąca królewna wstała-powiedział
Leon dlaczego ty...-nie dokończyłam gdyż zauważyłam że mam rozpiętą koszulę.
Leon-zaczęłam jeszcze raz, dlaczego mam rozpiętą koszulę a ty nie masz podkoszulki?-spytałam mocno wkurzona
Ponieważ w nocy było strasznie ciepło więc musiałem ją ściągnąć a tobie też chyba było ciepło i ją rozpięłaś.
Nie wieże ci.
Ale to prawda!-odpowiedział
Kłamiesz-powiedziałam i zaczęłam go walić poduszką a on zrobił to samo ale w pewnym momencie zaczął mnie łaskotać a ja nie mogłam powstrzymać się o głośnego śmiechu i jeszcze bardziej waliłam go poduszką.
Nagle do pokoju wlecieli nasi przyjaciele i zastali nas w dość dziwnej pozie. Gdyż Leon klęczał na łóżku w samych spodenkach a ja stałam przed nim z rozpiętą bluzką.
Yyyy...-wykrztusił  Maxi
To my może nie będziemy wam przeszkadzać-powiedziała speszona Fran i zaczęli wychodzić.
To nie tak jak myślicie!-próbowałam się tłumaczyć ale oni już wyszli.
Idioto, oni teraz myślą że do czegoś doszło między nami-powiedziałam i zeszłam z łóżka
A nie doszło?
Nie i nie dojdzie!-powiedziałam
Wtedy Leon staną na przeciwko mnie, położył ręce na moich ramionach i zaczął zsuwać moją koszulę a ja nie mogłam nic zrobić, tak jakby mnie sparaliżowało.



Na dziś tyle, będziecie musieli poczekać do jutra do wieczora z pytaniem co wydarzy się miedzy Violą a Leonem?
Proszę komentujcie 3>




10 komentarzy:

  1. Jezu dziewczyno :) to najlepsze opowiadanie jakie czytałam o Leonie i Violi <3 Proszę Cię pisz dalej :)) Czekam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jestem pod wrażeniem , czekam na więcej :)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super i jeszcze raz super!!! Czekam na nexta. Ciekawe, co będzie z Leonem i Violą;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, takie emocje <3 Pisz dalej ! Pliss

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Dawaj nexta, bo już mnie ciekawość zżera

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE ZAJEBIŚCIE ZAJEBISTE! IDĘ CZYTAĆ DALEJ!

    OdpowiedzUsuń