poniedziałek, 21 października 2013

Rozdział 20

Dziś finał programu Śpiewaj i tańcz z Studio 21. Liczę na to że Fran zwycięży, dawała z siebie wszystko. Na scenę  wpadł Marotti z czerwoną kopertą
-Mamy wyniki chcecie wiedzieć kto wygrał?
-Tak-odpowiedzieli wszyscy chórem
Wolnym ruchem zaczął wyciągać kartkę
-Dyń dyń dyń dyń-mówił i wyciągną białą kartkę-zwycięzcami są Francesca i Federico!
-Aaaaa.. zaczęła piszczeć Fran
-I jak cieszycie się?-spytał Marotti
-I to jeszcze jak-Powiedział ledwo Fede a Fran nic z siebie nie mogła wykrztusić
Potem wybraliśmy się do Resto trochę posiedzieliśmy i ja z Leonem postanowiliśmy już iść. Byliśmy już przed moim domem
-Leon może wejdziesz Olga na pewno przygotowała już obiad-zaproponowałam
-A wiesz że z chęciom
Gdy weszliśmy już do jadalni tata siedział już przy stole
-Cześć tato dzisiaj zje jeszcze z nami Leon
-Witaj Leon ciesze się że przyszedłeś
Obiad był pyszny jak zawsze a dziś był jeszcze deser
-Leonie nie wiem czy wiesz ale Viola w tym tygodniu obchodzi 18-ste urodziny i postanowiłem urządzić jej imprezę i nie martw się  będą tam tylko twoim znajomi
-Naprawdę?!-dziękuje
-Proszę mi tylko nie szaleć bo pech chciał że akurat muszę wyjechać na parę dni i mnie nie będzie
-Spokojnie tato wszystko będzie dobrze. Pójdziemy już do mnie-powiedziałam i pociągnęłam Leona za rękę
-Dlaczego mi nie powiedziałaś że masz urodziny?
-Bo to miała być tajemnica
-Oj Violuś kocham cie
-Ja ciebie też powiedziałam i złączyłam nasze usta w namiętnym pocałunku 
Siedzieliśmy jeszcze do późna kiedy Leon poszedł od razu poszłam spać.

*Następnego dnia Resto*

-Kochani chciałabym was serdecznie zaprosić w sobotę na moje urodziny
-Na pewno przyjdziemy
-Tak to będzie epicki wieczór-powiedział Maxi z uśmiechem na twarzy bałam się myśleć co kombinuje

*Dzień urodzin*

Dziś obudziłam się w wyśmienitym nastroju i na dzień dobry dostałam sms-a od Leona: Hej skarbie, wszystkiego najlepszego kocham cię. Szybko się ubrałam i zeszłam na śniadanie. Dostałam jeszcze kilka sms-ów z życzeniami od taty i reszty. Postanowiłam się ubrać w to. Impreza miała się rozpocząć o 16. Przyszedł po mnie Leon oczywiście mnie z komplementował. Tata załatwił mi imprezę w najlepszym lokalu w mieście. Weszliśmy do i nagle wszyscy wyskoczyli krzycząc
-Niespodzianka!!!
Dziewczyny przyniosły tort
-Pomyśl życzenie i zdmuchnij świeczki
Wszyscy zaczęli śpiewać sto lat później zostałam obdarowana prezentami. Najbardziej spodobały mi się dwa była to złota bransoletka od Leona z naszymi inicjałami i kąplet czerwonej bielizny od Cami. Wszyscy zaczęli popijać drinki i koło 22 wszyscy byli już lekko pijani. Później impreza rozkręciła się już na maksa i chłopcy zaczęli śpiewać swoje popisowe numery takie jak Pszczółka maj czy Ona tańczy dla mnie następnie Maxsi wymyślił grę w butelkę. Pierwsze wypadł na Cami, miała zatańczyć na rurze. Szczerze nieźle jej to wyszło chłopacy byli podekscytowani w końcu przyszła kolej na mnie
-Viola czy Leon jest dobry w łóżku-zadał pytanie Maxi
A że była już pijana to zaczęłam bez wahania mówić
-Leon jest świetny w łóżku a ty masz małego z klocków lego skoro jeszcze żadnej dziewczyny nie zaliczyłeś-powiedziałam i wszyscy wybuchli śmiechem a Maxsi zrobił się czerwony jak burak.
Zabawa trwała do 3 nad ranem później wszyscy udaliśmy się do hotelu. Leon nie zważając jeszcze na stojących na korytarzu przyjaciół zaczął mnie całować. Kiedy tylko przekroczyliśmy próg pokoju Leon zrzucił ze mnie sukienkę rzucił na łóżko po czym położył się na mnie a ja zaczęłam rozpinać mu koszule a później chyba wiadomo do czego doszło.


Dziękuje za pomysły na pewno niektóre wykorzystam.
Proszę komentujcie:-)

7 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudowny :D Uwielbiam Twoje blogi i czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko jak zawsze :D
    Czekam na next !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu... Violka, ale pojechałaś Maxi'emu...
    Normalnie prawie spadłam z łóżka ze śmiechu:
    -Leon jest świetny w łóżku a ty masz małego z klocków lego skoro jeszcze żadnej dziewczyny nie zaliczyłeś-
    Haha... Jaram się tym..,.. ;**
    Pozdrawiam...
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ;*
    Ten tekst Violki najlepszy. Ale pojechała maxiemu.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne *-* Violka tak pojechała Maxiemu ahhah. Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A Viola dojebała Maxiemu :D ~Kinga;*

    OdpowiedzUsuń