wtorek, 8 października 2013

Rozdział 9

Dziś nie idę do Studio. Wybieram się do fryzjera i kosmetyczki muszę jakoś wyglądać rzadko wychodzę z domu na jakieś oficjalne imprezy.

*Fran*

Własnie spacerowałam po parku i myślałam o tym jak zacząć rozmowę z Marko Nagle usłyszałam głos był to Marko.
-Hej
-Hej-odpowiedziałam-dobrze że cię widzę chciałam z tobą porozmawiać
-Ja też-powiedział
-To może ja zacznę, bo widzisz Marko bardzo cię lubię i jesteś świetnym przyjacielem ale...-Marko wszedł mi w słowo
-Zostaniesz moją dziewczyną?
-Co!!
-Podobasz mi się już od dłuższego czasu i w końcu się odważyłem cię o to spytać
-Tylko że  mi chodziło o to że dla mnie jesteś tylko przyjacielem. Nie zrozum mnie źle po prostu nic do ciebie nie czuję
-Nie to ja cię przepraszam, nie powinienem
-Wszystko w porządku?
-Tak pójdę już, do zobaczenia.
Czułam się źle że go zraniłam ale musiałam powiedzieć mu prawdę.

*Dom Violi*

Jestem już gotowa, fryzura, makijaż, strój wszystko jest idealnie . W końcu usłyszałam dzwonek do drzwi wzięłam torebkę i zeszłam da dół. Tata już rozmawiał z Leonem.
-Wyglądasz pięknie!-powiedzieli obydwa
-Dziękuje-powiedziałam, chwyciłam Leona za rękę i wyszliśmy.
Wysiedliśmy przed ogromnym budynkiem do którego prowadził czerwony dywan czułam się jak gwiazda. Weszliśmy do dużej sali z mnóstwem stolików
-Państwo Verdas?-spytał pan we fraku
-Tak-powiedziała mama Leona
-Zapraszam za mną
Państwo Verdas jak to pięknie brzmi-pomyślałam. Na początku słuchaliśmy jakiś nudnych przemówień a później dorośli przeszli do swoich konwersacji a my z Leonem udaliśmy się do ogrodu który tam się znajdował. Spacerowaliśmy dość długo w końcu zrobiłam się śpiąca
-Leon możemy iść już do hotelu śpiąca jestem
-Oczywiście tylko poinformuję mamę-powiedział i ruszyliśmy w kierunku budynku.

*Leon*

-Mamo my z Violą idziemy już spać
-Dobrze synku tylko grzecznie!
-Mamo proszę cię!
-Ja tylko mówię
Udaliśmy się do pokoju. Viola od razu poszła do łazienki gdy wyszłam miała na sobie piżamę z myszką Miki wyglądała słodko. Później do  łazienki wszedłem  ja. Od razu po kąpieli udałem się pod ciepłą kołderkę a Viola się do mnie przytuliła
-Kocham cię wiesz!-powiedziała
-Ja ciebie też-powiedziałem i zacząłem ją całować. Nasze pocałunki były bardzo namiętne po chwili położyłem się na niej i całowałem jej szyję zacząłem schodzić niżej. Violi bardzo się to spodobało. Dostałem się do jej biustu i również zacząłem go całować, już miałem ściągnąć jej koszulkę kiedy usłyszałem pukanie do drzwi.
-Znowu!!!-powiedziałem i zeszedłem  z Violi udając się w kierunku drzwi.
-Mamo! co ty tu robisz?
-Przyszłam sprawdzić czy czegoś nie potrzebujecie!
-nie dziękujemy, własnie kładliśmy się spać
-W takim razie dobranoc-powiedziała i wyszła a Viola wybuchła śmiechem
-Twoja mama wcale nie jest lepsza od mojego taty-powiedziała ja znowu znalazłem się pod ciepłą kołderką przytuliliśmy się i zasneliśmy.

*Rano*

-Viola-
Obudziłam się wtulona w Leona chciałabym tak codziennie. Spojrzałam na niego, tak słodko spał i zaczęłam bawić się jego włosami. W końcu delikatnie pocałowałam go w usta a on się obudził i od razu oddał mój pocałunek i nie potrafiliśmy skończyć ale ktoś nam w tym pomógł usłyszeliśmy płukanie do drzwi.
-Nie wytrzymam-powiedział Leon i zrezygnowany podszedł do drzwi
-Witam kochani jak się spało?-spytała mama Leona
-Dobrze!
-Więc za pół godziny śniadanie zejdźcie na dół-powiedziała z uśmiechem na twarzy i wyszła
-Ona ma chyba jakiś czujnik i kiedy tylko się do ciebie zbliżam to od razu wie
-Leon tacy już są rodzice maja niesamowite wyczucie czasu-powiedziałam do niego i udałam się do łazienki.


Mamy 9 rozdział, na upojną noc Violi i Leona musicie jeszcze trochę zaczekać. Mam nadzieje ze jutro też dodam rozdział.
Komentujcie:)

8 komentarzy:

  1. Zarypiste !
    xd Czekam na co?
    NA NEXTA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Superrr , naprawdę , super piszesz :)
    Czekam na kolejny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, szkoda ze do niczego nie doszła ale chyba jeszcze na to za wcześnie :))
    Czekam na nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś jednym słowem ZAJEBISTA!!! Czytam jeszcze inne i wszyscy piszą długo a ty jesteś jak torpeda przeczytałam przedchwilą jeden a ty już masz 2 świetnie oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Leon.Violetta.Leonetta ;33
    + ;33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita. Czytam dużo tego typu blogów ale żaden nie podoba mi się aż tak bardzo jak ten :) Fajnie że piszesz codziennie a nawet jak nie miałaś czasu to po prostu nam o tym napisałaś. Świetnie piszesz i mam nadzieję że twój blog będzie się rozwijał i coraz więcej osób będzie go czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne <3
    http://violetta-another-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń