wtorek, 15 października 2013

Rozdział 16 część 1/2

*Tydzień później*

Leon przekonał mojego tatę do wyjazdu ale powiedział że jak coś mi się stanie to mu nogi z d**y powyrywa. Leon trochę się przestraszył ale uspokoiłam go że tata tylko żartował. Byliśmy już na lotnisku jetem taka szczęśliwa i podekscytowana. Po pięciu godzinach byliśmy już na Hawajach. Znaleźliśmy się przed 5 gwiazdkowym hotelem
-Tu jest cudnie
-Wszystko żebyś tylko była szczęśliwa
-Ooo Leon kocham cię-powiedziałam i złączyłam nasze usta w pocałunek. 5 minut później znajdowaliśmy się już w pokoju. Był niesamowicie duży z wielką łazienką, garderobą i balkonem
-Idziemy na plażę?-spytał Leon
-Jasne tylko się przebiorę. Ubrałam dwuczęściowy błękitny strój i owinęłam się pareo
-Wyglądasz bosko-usłyszałam gdy wyszłam z łazienki
-Ty też Leoś zresztą jak zawsze
Byliśmy na plaży i się opalaliśmy się. Zauważyłam że Leon non stop mi się przygląda:
-Leon czemu się tak na mnie patrzysz?
-To nie mogę się już popatrzyć na moją cudowną dziewczynę?!-powiedział i zaczął mnie całować po ręce
-Co ty robisz ludzie się patrzą!
-I co z tego nie mogą mi tego zabronić
-Ale ja mogę-powiedziałam i szybko wstałam z leżaka i udałam się w kierunku morza. Po plaży udaliśmy  się na kolację. Restauracja była mega elegancka a jedzenie było naprawdę pyszne potem udaliśmy się już do pokoju.

Na dziś tyle bo nie mam zbytni czasu. Leon i Violetta znowu w jednym pokoju!!!
Komentujcie:-)

8 komentarzy:

  1. Genialny !!!! Czekam na następny :) Hmmm co tam się wydarzy w tym pokoju hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm właśnie co się tam wydarzy :) :D hahaha
    Rozumiem, teraz szkoła i nikt nie ma czasu ale i tak pragnę już następnego rozdziału :D
    Pozdrawiam :) Rozdział superoski ;D
    Leonetta 4ever !

    OdpowiedzUsuń
  3. No własnie co się tam wydarzy xd?
    SupeHr rozdział !
    Czekam na next!

    Wejdz kiedys do mnie na bloga.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Leonetta w jednym pokoju!!
    co to bedzie? co to bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonetta w jednym pokoju!!!
    Hm...myśle że coś się szykuje
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo Cudo!!!
    Leonetta w jednym pokoju uuuu
    czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny czekam na next! :D

    OdpowiedzUsuń