sobota, 5 października 2013

Rozdział 7

*Studio 21*

Witam wszystkich powiedział Pablo. Mam dla was niespodziankę. Pewna stacja telewizyjna chce stworzyć program muzyczny w którym młodzież będzie prezentować swoje talenty a na końcu zostanie wyłoniona najlepsza dwója która nagra płytę. Można występować solo w duetach lub grupach. Macie tydzień na przygotowanie piosenek a teraz wracajcie na zajęcia.
Viola mam pomysł na piosenkę. Kiedy wczoraj leżałem na łóżku i myślałem o mojej cudnej dziewczynie wpada mi do głowy piękna melodia.
Leoś-powiedziałam czule i się do niego przytuliłam
Ooo..-nasze gołąbeczki a jeszcze wczoraj rano chcieliście się pozabijać-powiedziała Ludmi
No to co idziemy do Resto?-spytał Maxi
Jasne powiedziałam ale Leon chwycił mnie za nadgarstek i powiedział
Ja i moja dziewczyna idziemy przećwiczyć piosenkę.
Niech wam będzie ale następnym razem idziecie z nami.
Ok- powiedzieliśmy i poszliśmy do sali śpiewu.

*Resto*

-Fran-
Szczerze to od początku wiedziałam że będą razem.
Ale kto?-spytał Maxi który non stop gapił się na Nati.
Viola i Leon, pasują do siebie są jak dwie połówki jabłka a ich głosy są stworzone dla siebie. Kiedy śpiewali "Voy por Ti" to po moim ciele przeszły dreszcze to było takie magiczne.
Fran co ty taka romantyczna spytał się Maxi?
Bo ja też bym chciała znaleść taką miłość od pierwszego wejrzenia
a może ktoś zakochał się w tobie zakochał od pierwszego wejrzenia tylko ty o tym jeszcze nie wiesz-powiedział Marko
Ja się zarumieniłam i wszyscy skupili wzrok na mnie i Mrko
Nie długo ferie wiosenne-zmieniłam temat
Co wy na to żeby wybrać się pod namiot tak jak kiedyś?
Tak to świetny pomysł-powiedział Maxi
Wtedy kumplowaliśmy się tylko we czwórkę ja Cami, Maxi i Diego
Ale za nim ferie trzeba przygotować jakieś piosenki-powiedziała Cami
Ja już mam pomysł na piosenkę o nazwie "Euforia"-powiedziała Ludmi.

*Viola i Leon*

Byłam w sali razem z Leonem i śpiewaliśmy piosenkę do której sami wymyśliliśmy słowa. Nazywała się"Nuestro Caminio".
Viola?-powiedział Leon błagalnym wzrokiem
Tak Leon
Jak wiesz moi rodzice chodzą na różne kolacje i bankiety
I....?
Bo ja mam iść z nimi na ten głupi bankiet i będę się strasznie nudził może poszłabyś ze mną?
Z tobą na bankiet? ok ale tylko po jednym warunkiem.
Jakim?
Będziesz się zachowywał a nie tak jak na imprezie
Dobrze obiecuję ci ze nie narobię obciachu-powiedział i się do mnie przytulił.

*Fran*

Razem z Cami spacerowałyśmy po parku.
Fran co jest?
Nic, czemu uważasz że coś jest nie tak
Bo od kąt wyszłyśmy z Resto w ogóle nie odzywasz. Chodzi o Marko?
Tak no bo wydaje mi się że ja mu się podobam a ja nic do niego nie czuję jest dla mnie po prostu dobrym przyjacielem i nie wiem co z tym zrobić.
Porozmawiaj z nim najgorsza prawda jest lepsza niż kłamstwa.
 Masz rację jutro z nim porozmawiam.

*Dom Violi*

Cześć tato!
Cześć kochanie!
Tato mam pytanie.
Jakie? słucham
Leon zaprosił mnie na bankiet z jego rodzicami żeby dotrzymać mu towarzystwa....
I chcesz się spytać czy możesz iść?
No właśnie.
Oczywiście że możesz iść Leon to fajny chłopak
ale jest jedna rzecz bo później mamy nocować w hotelu?
W jednym pokoju?-ojciec wszedł mi w słowo
Nieeee!-powiedziałam bo wiedziałam jak powiem że mam pokój razem z Leonem to mnie niepuści.
Jeżeli tak to niema sprawy możesz iść
Dziękuję-powiedziałam i poszłam do swojego pokoju żeby zadzwonić do Leona i poinformować że tata się zgodził.
Hej kochanie!
Hej
Nie uwierzysz tata się zgodził.
Naprawdę to wspaniale, bo byłem pewny że jak mu powiesz że mamy spać w jednym pokoju to na pewno cię nie puści.
Bo wiesz.....
Nie powiedziałaś mu o tym prawda?
Nie ale tylko dlatego że bardzo chce tam iść z tobą 
Oj ty kłamczuszku kocham cię!
Ja ciebie też Leoś, dobranoc
Dobranoc-usłyszałam i się rozłączyłam.


Jak się wam podoba?
Jak macie jakieś pomysły to piszcie w komentarzach. do zobaczenia:)

10 komentarzy:

  1. Cudo :D znowu będą ze sobą spali :)) super

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bankiet idą a potem do hotelu
    A co sie tam stanie ??? O.o
    Kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłamczuszku xd
    Świetne...
    wpadnij czasem.
    http://violetta-leon-przyjaciele.blogspot.com/ O LEONETTCIE ! ←

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Nie mogę się doczekac kolejnego rozdziału!
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne czekam z niecierpliwoscia co dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne czekam z niecierpliwoscia co dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń