poniedziałek, 14 października 2013

Rozdział 15

*Następnego dnia*

Byłam w drodze do Studia ale chyba tam nie pójdę nie chce go tam spotkać więc siadłam pod drzewem a zaczęłam płakać. Podeszła do mnie dziewczyna ta sama która powiedziała mi prawdę o Leonie
-Viola musimy porozmawiać
-Jest jeszcze coś czego nie wiem na jego temat?
-Tu nie chodzi o to, chodź!
-Szłyśmy w kierunku toru i zobaczyłam Leona z reszta dziewczyn które to wszystko mi powiedziały już miałam się wycofać ale dziewczyna pociągnęła mnie za rękę
-Musimy wam coś powiedzieć. To wszystko co mówiłyśmy było kłamstwem. Leon wcale z nami nie chodził nawet go nie znamy
-Ale dlaczego to zrobiłyście?-spytał Leon
-Lara nas namówiła. Powiedziała że coś do siebie uczujecie a Viola tylko przeszkadza. Uwierzyłyśmy jej a teraz czujemy się z tym źle nie powinnyśmy tak postępować
-To nie wasza wina dobrze wiem jaka jest Lara
-Dostawimy was samych i jeszcze raz przepraszamy
-Leon przepraszam nie wiem jak mogłam im uwierzyć. Wiem powinnam ci zaufać ale one pokazały mi te zdjęcia nie sądziłam że to przeróbka
-Viola spokojnie wszystko jest dobrze mogłem się spodziewać że to Lara. Kocham cię!
-Ja też cię kocham!-powiedziałam i pocałowałam go w usta
-To co pierwszą kłótnię mamy za sobą
-Tak i myślę że na razie nam wystarczy a nasz wyjazd na Hawaje dalej aktualny?-spytałam
-Jak najbardziej
-Chodźmy już do Studio ostatnio opuściliśmy dużo zajęć-powiedziałam do Leona

*Studio*

Jak wiecie już przed feriami rozpoczęły się zapisy do programu Śpiewaj i tańcz z Studio 21, to nie jest obowiązkowe. Całym programem będzie kierował pan Marotti
-Witam witam już wiecie jak się nazywam. Program będzie polegał na tym że będziecie prezentować swoje umiejętności przez 4 tygodnie przez cały ten czas będzie można na was głosować w internecie. Dwie osoby które zdobędą największą liczbę głosów nagrają płytę. Fajnie nie! a więc do pracy żuczki-powiedział i zeszedł ze sceny
-Zapisujecie się?-spytałam
-Raczej tak może być fajnie. A ty i Leon?-spytała Fran
-My chyba nie
-Ale dlaczego jesteście najbardziej utalentowani ze Studia
-Chcemy dać szansę innym-zaśmiał się Leon
-Po prostu mamy już plany na najbliższe tygodnie
-A jakie jeśli można spytać
-Lecimy na Hawaje!-powiedziałam
-Aaaa  bosko my też chcemy-powiedzieli wszyscy
-Następnym razem polecimy razem
-Trzymamy was za słowo

7 komentarzy:

  1. Super ! , uhuhu Hawaje , tez bym poleciala haha :) . Czekam na nastepny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny.
    Ja też chce na hawaje!!!
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, cudownie, niesamowicie! Czekam na next'a! WRESZCIE LEONETTA :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne,zarombiste, czekam na next ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. CUDOWNY ROZDZIAŁ <3
    przepraszam, ale dopiero zaczynam i ci spamę tutaj c:
    będzie to blog o fedemile, leonettcie, naxi, marcessce, cares, pangie i germangie (whoa, sporo tego) http://vilu-diary.blogspot.com . Jest już prolog, więc może zaobserwujesz i wyrazisz swoją opinię w komentarzu ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam i czekam na nowy rozdział u ciebie ! <3

    OdpowiedzUsuń